Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Ons terugbetalings- en retourbeleid geldt voor 14 dagen. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden. Om in aanmerking te komen voor een omruiling, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of een bewijs van aankoop nodig.
Gelieve deze dus steeds te voorzien bij uw aanvraag en bij te sluiten in uw retourzending.

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen wij u een e-mail om u te laten weten dat wij uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte brengen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling of omruiling.

Als uw terugbetaling or omruiling wordt goedgekeurd, wordt deze verwerkt en binnen 5 werkdagen dagen uitgevoerd.

Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.

Verschillende soorten goederen kunnen niet worden geretourneerd.

  • Bederfbare goederen zoals eten, bloemen, nieuwsbladen of magazines
  • Producten die intiem of hygiënisch zijn
  • Gevaarlijke materialen
  • Ontvlambare vloeistoffen
  • Gassen.

Aanvullende niet-retourneerbare artikelen:

  • Geschenkkaarten
  • Downloadbare softwareproducten
  • Sommige artikelen voor gezondheid en persoonlijke verzorging
  • Uitverkoop artikelen

Situaties waarin slechts gedeeltelijke terugbetaling wordt verleend

  • Boeken met duidelijke tekenen van gebruik
  • CD, DVD, VHS tape, software, video game, cassettebandje, of vinyl plaat die is geopend.
  • Artikelen die niet in hun oorspronkelijke staat verkeren, beschadigd zijn of onderdelen missen om redenen die niet aan onze fout te wijten zijn.
  • Elk artikel dat meer dan 14 dagen na levering wordt geretourneerd.

Te late of ontbrekende terugbetalingen

Als u nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst nogmaals uw bankrekening.
Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel is geboekt.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling is geboekt.
Als u dit allemaal heeft gedaan en u heeft nog steeds geen terugbetaling ontvangen, neem dan contact met ons op via {email adres}.

Uitverkoop artikelen

Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald. Uitverkoopartikelen kunnen niet worden geretourneerd.

Vervangingen

We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als u het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op {emailadres} en stuur uw artikel naar: {fysiek adres}.

Begunstigde omruiling of terugbetaling

Als het artikel bij aankoop als cadeau is gemarkeerd en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een tegoedbon voor de waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar je opgestuurd.
Als het artikel bij aankoop niet als cadeau is aangemerkt, of als de gever de bestelling naar zichzelf heeft laten versturen om het later aan jou te geven, sturen we een terugbetaling naar de gever van het cadeau en zullen zij op de hoogte worden gesteld van jouw retourzending.

Hoe uw product retourneren?

Om uw product te retourneren, moet u uw product opsturen naar: {fysiek adres}.

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending van uw terugbetaling afgetrokken.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het kost om uw geruilde product bij u te krijgen variëren.

Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. Wij garanderen niet dat wij uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Neem contact met ons op {email} voor vragen met betrekking tot terugbetalingen en retourzendingen.